Известие

Collapse
No announcement yet.

Беля ЕГР !!!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Колега аз имам същата 1,9 jtd 16 v. Скоро ще направя година от както я имам. И аз искам да почистя ЕГР клапана, та исках да те попитам лесна ли е самата процедура? Говорил съм с моя майстор относно неговото отстраняване и затапване, но неговото мнение е да го оставя.
    Alfa Romeo 147, 1.9 JTD 16 V

    Comment


    • #17
      моя днес го извадих за да видя и почистя
      беше затапен, явно затова изписва грешка p1238, щом италиянците са го направили така ще е и занапред, евентуално като я чипна ще ги накарам да го премахнат и софтуерно
      иначе се вади за 2 минути
      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
      Горе главата, нищо че е празна...

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
        Колегата rossenvn нещо май се заяжда .
        Искам да го махна,но ако е по - добре да не го махам няма да го махна.Писал съм,че всички мнения са единодушни за разлика от това,което постнах. Точно по тази причина го пуснах тук,понеже е форум и е за това да се констатира кое е правилно според всеки и кое не и в крайна сметка да се направи правилния избор от всичко казано преди това.
        Благодаря на ОЕМ,че обори това мнение. Исках някой да каже точно така ли е или не!!!
        Не точно - стана ми странно... Не знам дали си прочел темата за ЕГР във Фиат Форума - много страници и мненията са доста разнопосочни. Аз лично съм го запушил.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
        ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

        Comment


        • #19
          Утре вечер живот и здраве ще се отстрани софтуерно,а евентуално други ден и хардуерно и ще пиша дали е по - добре колата или по - зле като държание.
          А иначе за времето от 0 - 100км. го свързвам поне малко с ЕГР-а че може да има промяна след отстраняването му,понеже когато е правен клипа с резултат 7 секунди ЕГР-а беше доста запушен.
          Усещам ,че колата след почистване на ЕГР-а (понеже си го чистех през месец и половина) е много по - отзивчива при подаване на гас,а иначе има едно огромно замисляне дори може би от секунда,след което се изстрелва.
          От това изхождам,че може да има влияние(да се надяваме) от затапване на ЕГР-а като реакция при подаване на газта.
          Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
            Утре вечер живот и здраве ще се отстрани софтуерно,а евентуално други ден и хардуерно и ще пиша дали е по - добре колата или по - зле като държание.
            А иначе за времето от 0 - 100км. го свързвам поне малко с ЕГР-а че може да има промяна след отстраняването му,понеже когато е правен клипа с резултат 7 секунди ЕГР-а беше доста запушен.
            Усещам ,че колата след почистване на ЕГР-а (понеже си го чистех през месец и половина) е много по - отзивчива при подаване на гас,а иначе има едно огромно замисляне дори може би от секунда,след което се изстрелва.
            От това изхождам,че може да има влияние(да се надяваме) от затапване на ЕГР-а като реакция при подаване на газта.
            Ако не е изправен може и да има някаква разлика. Как така го чистиш толкова често - успява ли да се задръсти? Моя беше идеално чист като го затапих.
            Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
            ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

            Comment


            • #21
              Еми има си нагар винаги като го чистя.Естествено не е фрапиращ,нещо като опушване,но откъм входа му там направо има сажди винаги при колекторите.И забелязвам,че когато го отворя преди да го изчистя при първото натискане на лостчето тръгва малко трудно.Това според мен също е признак,че може да не отваря хубаво винаги!
              Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
                Колегата rossenvn нещо май се заяжда .
                Искам да го махна,но ако е по - добре да не го махам няма да го махна.Писал съм,че всички мнения са единодушни за разлика от това,което постнах. Точно по тази причина го пуснах тук,понеже е форум и е за това да се констатира кое е правилно според всеки и кое не и в крайна сметка да се направи правилния избор от всичко казано преди това.
                Благодаря на ОЕМ,че обори това мнение. Исках някой да каже точно така ли е или не!!!
                Не се заяжда колегата ,а просто констатира ,че си противоречиш.После няма случаи да се махне ЕГР и колата да е по зле,говорим ако е махнат грамотно.ЕГР,Катализатор,филтър ФАП,не помагат на мотора ,а само му пречат ,за да бъде в дадени еко норми,като при тебе личната карта,само ти пречи,и се чудиш лятото,по къси гащи каде да я сложиш,ма трее да я носиш заради закона.
                155 2.0 16v МY95 Sport

                Comment


                • #23
                  Противореча си,за да констатираме заедно и другото мнение,за да извадим кое е най - добре за колата в крайна сметка.
                  Днес вече ЕГР-а е махнат софтуерно.Утре ще ида при майстора ми и ако има време ще ми помогне с затапването му и хардуерно.
                  Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
                    Противореча си,за да констатираме заедно и другото мнение,за да извадим кое е най - добре за колата в крайна сметка.
                    Днес вече ЕГР-а е махнат софтуерно.Утре ще ида при майстора ми и ако има време ще ми помогне с затапването му и хардуерно.
                    Браво намерил си верния отговор.
                    155 2.0 16v МY95 Sport

                    Comment


                    • #25
                      Здравейте. Днес премахнах ЕГР-а и хардуерно. Осезаема разлика в отзивчивостта при подаване на газ. Не знам дали ще има разлика в разхода. Ако и там нещата са добре,значи е към добра насока отстраняването.
                      Аз съм с чип и имах поизпушване преди,а днес ми се стори,че почти е изчезнало.
                      Специални благодарности на колегата OEM за перфектно свършената работа по софтуернното отстраняване
                      Кара:Alfa 147 1.9JTD 16V

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                        При 16в е необходима софтуерна намеса при затапване!

                        Така че смени си тръбичката!
                        От там ще пуши.
                        Първоначално публикувано от stelt Покажи съобщение
                        Да, трябва софтуерна намеса, но дори и да се затапи физически само, екуто отчита грешка, чека светва, но колата си върви нормално, не е спъната.
                        Само на тия 16ки дето са с ЕГТ датчик (ако имат такъв), на другите нищо не свети, само записва грешка ЕГР и няма аварийни режими.

                        ---------
                        Първоначално публикувано от niko_iotov Покажи съобщение
                        Здравейте. Днес премахнах ЕГР-а и хардуерно. Осезаема разлика в отзивчивостта при подаване на газ.

                        Ако направиш и това:



                        няма да си познаеш колата
                        Last edited by emzo; d.m.y г., 11:52.
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #27
                          Така и така е пусната темата и аз имам един въпрос моят егр има една букса и кабел това значи ли, че ако изключа буксата в дадено положение той ще си остане или отворен или затворен ? Колата е 156 1.9 jtd 115 CF3 2004 г. ( пълен фейфлифт ако има някакво значение изобщо )
                          Колата е на 183 000 и никога не бутано там, а и разлика от както съм я взел няма като се има в предвид, че съм и навъртял 125 000 от тези 183 000 .
                          Last edited by PSAVOV; d.m.y г., 14:23.

                          Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                            Така и така е пусната темата и аз имам един въпрос моят егр има една букса и кабел това значи ли, че ако изключа буксата в дадено положение той ще си остане или отворен или затворен ? Колата е 156 1.9 jtd 115 CF3 2004 г. ( пълен фейфлифт ако има някакво значение изобщо )
                            Колата е на 183 000 и никога не бутано там, а и разлика от както съм я взел няма като се има в предвид, че съм и навъртял 125 000 от тези 183 000 .
                            Ако изключиш буксата,ще светне чека,по добре му сложи тапа и не го изключвай
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                              Ако изключиш буксата,ще светне чека,по добре му сложи тапа и не го изключвай
                              Не светва колега ! Опитах го вече ! Прочетох и компютъра, което е странно и там няма грешка .

                              Alfa Romeo 156 -facelift-1.9jtd CF3-115-2004; Renault Megane CC -1.6-16V -2006; Toyota Avensis SW2,2 D-Cat-2010; Renault Scenic RX4 2.0-16V-2002; Renault 19-1.8 Rt-1993; BMW-335Xi-M-Packet-2007

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от PSAVOV Покажи съобщение
                                Не светва колега ! Опитах го вече ! Прочетох и компютъра, което е странно и там няма грешка .
                                Ще светне след време
                                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                                Comment

                                Working...
                                X